Fly Away
Home About Stuffs Twitter Follow Dash

owner


" I just wanna fly away with my friend from all the bitch for a while "

tagboard

Replace with your cbox code

Credits

© Template design by Adila. thanks for Base code by Atiqah.

Tudung oh tudung
Tuesday, June 3, 2014 • 1:39 AM • 0 comments





Perempuan selalu cerewet dengan tudung.Dan lelaki selalu pening dengan jenis tudung.Haha

Bawal plain la,bawal ahjuma la..
yang pasti,bawal tu betul kotak tau,empat segi.Tapi ada juga mereka mereka yang modify *bukan kete*
tudung jadi cam selendang.tu lekat kat muka tu.Aku pun pening jugak dengan tudung..
Dahlah ada tudung beratus2 macam tudung FAREEDA,tapi pendek.Not good,sebab tak tutup dada.
Tudung ariani pun mahal...*teringat si kembar*

So,belilah berpada-pada ya adik-adik sekalian.Nak belikan makwe tudung pun bagus,tapi belilah yang mengikut syariat Islam..baru betul.Kalau awek sendiri malas tutup dada,duk tayang sini sana pun tak guna.Nasihatlah awek,kakak,emak masing2 supaya menutupi dada.

AKu kawan ramai je,nak nasihat tak geti.Alahai..Allah ampunilah aku.



*Kata kawan,'baru jadi awek,belum jadi bini' wah3...mentang2 dh tunang..hehe*


0 Comments:

Post a Comment


|