Fly Away
Home About Stuffs Twitter Follow Dash

owner


" I just wanna fly away with my friend from all the bitch for a while "

tagboard

Replace with your cbox code

Credits

© Template design by Adila. thanks for Base code by Atiqah.

Qalbi
Friday, January 2, 2015 • 1:51 AM • 0 comments



"Saya tahu kata2 awak sekadar gurauan
,tapi entah mengapa saya mengharapkan kata2 awk jadi kenyataan. " =/

Aku asyik mendengar suara itu.
Ya,aku rekodnya.

Mana tahu kalau aku rindu.
Rindu aku hiperbola.
Lama tak bertegur sapa.
Di dunia realiti mahupun alam maya,sepi tiada kata.
Aku diam.
Dalam diam memerhatikan dia.
Dia tak pernah tahu.
Dalam diam aku rindu.
Dalam diam aku cemburu.
Sehingga kini....
Aku mengharapkan dia kembali...
Tapi siapalah aku....
Tuhan,salahkah aku begini?
Menyimpan rasa dihati kecil
Bolehkah aku mengharap lagi?

Andai saja dia tahu...rahsia sebenar hatiku..


Awak,sejujurnya saya benci awak...:):




0 Comments:

Post a Comment


|