Fly Away
Home About Stuffs Twitter Follow Dash

owner


" I just wanna fly away with my friend from all the bitch for a while "

tagboard

Replace with your cbox code

Credits

© Template design by Adila. thanks for Base code by Atiqah.

Tuaaaaaa
Thursday, January 1, 2015 • 9:24 AM • 0 comments



Ye,malam ni aku gigihkan diri menaip dalam kesejukan.
Tepat jam 1:14 aku menaip pada 2 Jan.
Ya,istimewanya harini ialah kerana Harini birthday si mokmok.
Siapa tahu dalam diam dia masih stalk blog ini.
Rindu aku la tu.Nampak sangat.
Lama tak jumpa dia,aku harap lebih lama tak jumpa dia.Biar rindu dia menggunung.
Mokmok sangat kejam ...makin dewasa makin kurang diajar itu anak.
Lagi menyampah kalau dengar voice note dia.


Mokmok,semoga kau terus success di dunia dan akhirat.Mok,honestly....aku benci kau.;))

Ini adalah mokmok

Ni mokmok bajet malu.nyampah aku ;)))

Ni mokmok yang bajet seksi.sume tutup mata k
Finally gambar ni!aku tak sangka dak mok ni pandai berposing doakan
Fuh mok....u change a lot eh.ye aku curi,sama2.
Muahahahahahanna*gelaksyaiton

Jangan terpedaya dgn senyuman
Mokmok.dusta semata2!^^"






Yeahh...aku harap mokmok suka dengan entri aku.Dia sendiri tanya pasal blog kan
K byeeeeee



0 Comments:

Post a Comment


|